Kidsmoment Voorwaarden en informatie
1. De Opdrachtgever dient gehele of gedeeltelijke annulering van de met Kidsmoment gesloten overeenkomst per aangetekend schrijven aan Kidsmoment mee te delen. Indien de opdrachtgever de met Kidsmoment afgesloten overeenkomst annuleert, is de opdrachtgever verplicht het navolgende percentage van het overeengekomen bedrag, exclusief de reiskosten (indien van toepassing):
1. Annulering 7 dagen of korter voorafgaand aan de Opdracht: 100% van het overeengekomen bedrag;
2. Annulering in periode liggend tussen 30 dagen en 7 dagen voorafgaand aan de Opdracht: 50% van het overeengekomen bedrag;
3. Deze kosten zijn vanaf het moment van annulering met onmiddellijke ingang opeisbaar.
2. De opdrachtgever is aansprakelijk en vrijwaart kidsmoment volledig voor iedere aanspraak van enige derde, die voortvloeit uit de (gedeeltelijke) annulering van de overeenkomst.
5. Maatregelen die getroffen worden, met betrekking tot een pandemie, levert voor de opdrachtgever géén overmacht op. De
opdracht kan niet geannuleerd worden. Uit coulance wordt de opdracht kosteloos verzet naar een vervangende datum.
- Let bij het boeken van uw pakket op het aantal kinderen en de hoeveelheid tijd die nodig is. Voorbeeld; Voor feestjes met meer dan 10 kinderen is het feestje van 30 minuten erg kort, en kunnen wij niet alle kinderen schminken of al onze acts/ activiteiten uitvoeren. Hou dus rekening met het aantal deelnemers.
- Plan een feestje nooit te strak op de eindtijd, er zou bijv file kunnen ontstaan onderweg waardoor de entertainers later kunnen arriveren.
- Disclaimer; wij zijn op geen enkele manier gerelateerd aan Disney. Onze sprookjes komen uit het publiekelijke domein van de sprookjes
- Alle prijzen zijn excl BTW 9% en exclusief reiskosten en exclusief parkeerkosten. We hanteren een reiskostenvergoeding dit kan per boeking verschillen.
- Indien de locatie van het feest, meer dan een. uur afstand is, bespreken wij met u de mogelijkheden kwa tijdsduur of reistijd vergoeding. Voor Feestjes die langer dan 60 minuten rijden zijn is een uurs feestje namelijke veel te kort. Wij kunnen naast uw feestje geen andere kinderfeestjes aannemen. Wij adviseren dan een pakket aan u.
- De prijs voor een extra prinses of mascotte is €95
- Kostuums die wij bij derden moeten inhuren voor entertainment, zijn de huur kosten voor de klant (bijv mega Mindy )
- Gelieve met de volgende punten rekening te houden bij het bezoek van de mascotte (poppen):
*Indien u een mascotte boekt zonder begeleider: de mascotte is niet in staat de meegebrachte muziekbox zelfstandig te bedienen. U bent vrij om uw telefoon of ander apparaat te koppelen via Bluetooth.
- De mascotte dient regelmatig de mogelijkheid te krijgen om te kunnen luchten/water te kunnen drinken. Specifiek bij extreme hitte.
- * Onze mascottes staan voor gezelligheid, dans en entertainment. Het is niet de bedoeling dat de mascotte op een vervelende manier wordt benaderd (als “boksbal” wordt gezien). Na meerdere waarschuwingen is de mascotte genoodzaakt de act te stoppen. Hiermee vervalt het geboekte arrangement niet. Het volledige afgesproken bedrag moet vooralsnog worden voldaan.
*Schade die ontstaat aan de kostuums zijn voor rekening van de klant, te denken aan: scheuren of defecten ontstaan door het trekken aan de mascotte.
- * Geef de mascotte nooit zomaar baby's/ kleine kinderen in handen. Overleg dit eerst en laat de mascotte bij voorkeur zitten. Mascottes hebben in de meeste gevallen geen goede houvast en slecht zicht
-
- Voor feestjes die op feestdagen plaatsvinden, rekenen wij een toeslag, in overleg met u.
- Betaalwijze: wij verzoeken u om het te betalen bedrag (inclusief de eventuele reiskostenvergoeding) over te maken naar ons bankrekeningnummer. De betaling dient vóór de in de factuur vermelde betaaldatum ontvangen te zijn. Anders kan het event niet plaatsvinden. Of u kunt contact betalen bij aankomst van de entertainers.
- Gelieve een plek creëren voor de entertainer, waar de activiteiten kunnen plaatsvinden.
- De prinses heeft voor een aantal pakketten een tafel (zoals een eettafel of salontafel) en ten minste twee stoelen nodig voor het schminken of om de glitter tattoos te plakken.
- In geval van ziekte, een sterfgeval, slechte weersomstandigheden of andere onvoorziene omstandigheden, kan partij worden verplaatst door de klant of door kidsmoment als er geen vervangers beschikbaar zijn. Wij houden u altijd telefonisch op de hoogte. En komen altijd met een passende oplossing.
- Berg altijd waardevolle spullen op, houd rekening met dansen , eventueel knoeien op de tafel (schmink , water, knutsel materiaal) bedek de tafel met een plastic tafelkleed. Voor knutselen adviseren wij oude kleding. Wij zijn niet aansprakelijk voor eventuele schade of bederf die is onstaan tijdens ons bezoek
- Kidsmoment is in geval van schade aan eigendommen of kleding of letsel tijdens onze entertainment niet aansprakelijk.
- klanten dienen ten alle tijden een stroom punt of elektriciteit te voorzien die geschikt is voor het aantal machines dat word afgenomen , suikerspin, popcorn en of poffertjesplaat
- kidsmoment verzorgd wel een haspel / verlengsnoer
- Kidsmoment levert geen aggregaat
- Wij zijn niet aansprakelijk, voor eventueel letsel of ander gerelateerde schade die door DK horseriding , cq medewerkers of pony’s kunnen ontstaan.
Ouders blijven ten alle tijden verantwoordelijk over hun eigen kinderen , tijdens de gehele tijdsduur van het feestje.
Hierbij oplettend , dat wij werkzaam zijn met levende dieren, (niet achter de pony’s staan etc) Uiteraard zullen onze medewerkers van DK horseriding alert en oplettend zijn tijdens de activiteiten, maar zei kunnen niet geheel als verantwoordelijk worden gezien.
Er word tevens aan veiligheid gedacht , met oa capes/Hoofdbeschermers.
Wij willen u erop attenderen dat wij werken met levende dieren, dat houd in onverwachts drukte, harde geluiden of bewegingen als schrikbarend voor onze pony’s kunnen overkomen.